Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Προς τους φίλους και αναγνώστες

Ευχαριστώ για τημ τιμή που μου κάνατε διαβάζοντάς  τις ταπεινές καθημερινές σκέψεις μου σε μερικά στοιχεία της Φιλοσοφίας.
Δυστυχώς δεν θα μου μένει χρόνος για  ένα διάστημα να ασχολούμε με αυτό το μπλογκ καθώς άλλες πολιτικές ασχολίες αυτήν την ταραγμένη περίοδο μου απορροφούν όλο τον χρόνο μου.
Θα ξαναεπανέλθω όμως μόλις μπορέσω.
-Αν θέλεtε μπoρείτε να με βρίσκετε στo  smataragkas.blogspot.gr, facebook.com/stelios.mataragkas
και στο twitter  @ MatargSte  Στέλιος Ματαράγκας. Οσοι βέβαια ενδιαφέρεστε για πολιτικά θέματα.-

2 σχόλια:

  1. καλή επιτυχία, μακάρι όλοι οι πολιτικοί να είχαν τις γνώσεις και την ποιότητά σου, το ήθος σου.τότε θα ψήφιζα κι εγώ :-)
    είμαστε πάντα καθ'οδόν, πέρα από τα αποτελέσματα
    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή