,,Το ανάλαφρο περιστέρι , σχίζοντας με το ελεύθερο πέταγμα του τον αέρα, που νιώθει την αντίστασή του , θα μπορούσε να πλάσει την παράσταση ότι αυτό θα το πετύχαινε πολύ πιο καλά μέσα στον κενό από αέρα χώρο.
Έτσι ακριβώς και ο Πλάτων εγκατέλειψε τον αισθητό κόσμο, γιατί αυτός θέτει στη νόηση τόσο στενά όρια, και ρίχτηκε με τόλμη πέρα από αυτόν με τα φτερά των ιδεών στον κενό χώρο της καθαρής νόησης.
Δεν πρόσεξε ότι παρ΄ όλες τις προσπάθειές του δεν κέρδιζε δρόμο, γιατί δεν είχε έρεισμα , κάτι τι σαν υποστήριγμα , όπου θα μπορούσε να στερεωθεί και να βάλει δύναμη για να μετακινήσει τη νόηση από τη θέση της.
Είναι η συνηθισμένη μοίρα του ανθρώπινου λόγου στην άκρα θεωρητική του μορφή να αποπερατώνει το οικοδόμημα του όσο μπορεί πιο νωρίς και ύστερα πια να εξετάζει για πρώτη φορά αν έχουν μπει γερά θεμέλια.,,
Απόσπασμα από το βιβλίο του Imm.Kant Κριτική του καθαρού λόγου.
Έτσι ακριβώς και ο Πλάτων εγκατέλειψε τον αισθητό κόσμο, γιατί αυτός θέτει στη νόηση τόσο στενά όρια, και ρίχτηκε με τόλμη πέρα από αυτόν με τα φτερά των ιδεών στον κενό χώρο της καθαρής νόησης.
Δεν πρόσεξε ότι παρ΄ όλες τις προσπάθειές του δεν κέρδιζε δρόμο, γιατί δεν είχε έρεισμα , κάτι τι σαν υποστήριγμα , όπου θα μπορούσε να στερεωθεί και να βάλει δύναμη για να μετακινήσει τη νόηση από τη θέση της.
Είναι η συνηθισμένη μοίρα του ανθρώπινου λόγου στην άκρα θεωρητική του μορφή να αποπερατώνει το οικοδόμημα του όσο μπορεί πιο νωρίς και ύστερα πια να εξετάζει για πρώτη φορά αν έχουν μπει γερά θεμέλια.,,
Απόσπασμα από το βιβλίο του Imm.Kant Κριτική του καθαρού λόγου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου